Star Citizen - moduł FPS opóźniony
Twórcy napotkali bowiem na rozmaite problemy, o czym poinformowano na stronie produkcji. Wyjawiono, że obecny build trybu pierwszoosobowego (Star Marine) nie spełnia standardów nadchodzącego kosmicznego symulatora i boryka się z różnymi kłopotami technicznymi oraz tymi dotyczącymi rozgrywki. W związku z tym postanowiono oddelegować do prac więcej deweloperów, ale nie wiadomo, kiedy moduł zostanie udostępniony graczom. Zapewniono jednak, że jego opóźnienie nie wpłynie znacząco na prace przy innych elementach Star Citizen i: „dwa dodatkowe miesiące spędzone przy Star Marine nie oznaczają dwumiesięcznego opóźnienia Star Citizen”.Chris Roberts wyjawił, że dodatkowy deweloping modułu FPS przyczyni się do rozwoju całego projektu. Krótko pisząc, udoskonalenie technologii w tym przypadku, zaowocuje mniejszą ilością problemów w pozostałych elementach produkcji.
W związku z tym tegoroczna premiera Arena Commander 2.0 i pierwszego epizodu Squadron 42 jest raczej niezagrożona, aczkolwiek trzeba pamiętać, że projekt jest na tyle duży, że wszystko jest możliwe. Zresztą przełożenie premiery Star Marine to nie pierwsza obsuwa w przypadku Star Citizen. Debiut modułu Dogfighting przesuwany był kilka razy, więc…
Źródło:
"Góral" - GRY-OnLine 2015-06-30 19:16:31